Recenzie (54)
Mikulášove šibalstvá (2009)
jasnejch 5* bez debat. Už dlouho jsem se takhle nepobavil, jak u tohoto francouzského snímku.
The Stoning of Soraya M. (2008)
Velice silný filmový zážitek. Ještě teď mi z toho běhá mráz po zádech.
Hľadám Amy (1997)
Nemohl jsem překousnout hlas Joey Lauren Adamsove v originále. NIkdy by mě nenapadlo, že taková maličkost mi může zkazit celý film.
Penthouse (2010)
Už od první minuty se na to nedalo dívat. Balancuje na hraně odpadu, nebýt těch nádherných "hereček".
Svitanie (2009)
No, že to bude až taková kravina, to jsem opravdu nečekal. Obrovské zklamání. Takhle, jak jsem se smál některým scénkám a efektům, jsem se dlouho nenasmál.
Van Diemen's Land (2009)
Drsný snímek z ještě drsnějšího prostředí. Ale nijak zvlášť mě to nechytlo. Kdybych se na to díval podruhý, tak se sežeru nudou.
Kluci jsou zpět (2009)
Já ty Australský filmy můžu. To prostředí, ta jejich krajina a příjemná hudba na mě působí obrovskou pohodou. Stejně tomu nebylo jinak i u tohoto snímku.
Sherlock Holmes (2009)
Byl jsem mile překvapen. Nečekal jsem, že mě to bude až tak bavit. Nestyděl bych se dát plných 5*, jen kdyby nebyl ten závěr tak suchý.
Fantastický pan Lišák (2009)
Prostě fantastický...
Jambok geunmu (2005)
Moc předvídatelný a místama až trapný. Docela mě mrzí, že musím dát tak slabé hodnocení, už i kvůli tomu, jak mám korejskou kinematografii rád. Ale byl to pro mě nejhorší korejský snímek, co jsem doposud viděl a to ve všech ohledech.