Recenzie (76)
Saltburn (2023)
Nekonvenční, originální, ale na mě občas moc zvrácené.
Antracit (2024) (seriál)
Tenhle seriál si budu pamatovat jako odpověď na otázku ,,Může jeden/poslední díl seriálu pos**t fakt dobrou sérii?"
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Kéž by to skončilo hned po ukončení ,,her", kousek za půlkou filmu. Do té doby to pro mě bylo 3-4 z 5. Poslední cca hodinu jsem měl velký problém to vůbec dokoukat, prostě naprostej odpad od ukončení arény, zabilo to celý film.
Dokonalé dni (2023)
,,Týpek žije celkem definici dopamin detox". Je možné, že v jiném rozpoložení bych dal spíše 4 z 5, ale je to bomba, velmi lidská, s ideálním tempem, neskutečnou hudbou i kamerou. Jeden z top filmů 2023.
Z pekla (2001)
Bilbo Pytlík Ian Holm, Jack Sparrow Johnny Depp a Hagrid Robbie Coltrane v jednom filmu? Horor bych to nenazval, ale krimi drama s thrillerovými prvky spíš. Horší 4/5.
Tancuj Matylda (2023)
Fantasticky zahrané všechny hlavní postavy, velmi osobně natočeno, lepší 4 z 5. 2023 je pro mě nejlukrativnější rok české kinematografie - Bratři (2023), Úsvit (2023), Němá tajemství (2023), v čele s tímto dramatem.
Jedeme na teambuilding (2023)
Kopírování x let starých amerických komedií. Párkrát jsem se zasmál.
Motýlik (1973)
Za mě by nevadila o něco kratší stopáž. Po bok legendárních vězeňských filmů jako Vykoupení z věznice Shawshank (1994) nebo Zelená míle (1999) to nemá šanci se řadit, ale i tak to ujde.
Nikto ťa nezachráni (2023)
Ve filmu zazní jen 8 slov, takže to taky zkrátím. Odpad.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Chápu proč se tolika lidem tenhle film líbí a ačkoliv nejde o zpracování filmu, ale spíš děj, myšlenku a zápletku... myslím si, že vyjít (originálně) takový film dnes, dosáhne tak na 80% max, určitě ne 91% a 9. příčku all-time žebříčku. Hold boomeři a důchodci mají převahu. Za mě střed, lepší 2 z 5.