Recenzie (499)
Kaskadér (2024)
Skvěle může tento film působit pouze v kategoriích: 1. Ukázkový scénář pro studenty scénáristiky, jak nepsat scénář. 2. Jak proj..bat desítky miliónů dolarů 3. Gradací hlouposti s postupující stopáží filmu.
Anatómia pádu (2023)
Nová generační výpověď, jak nic nevypovědět, nikoho neobvinit, ale v soudní síni už se proboha hlavně nesmí říkat slečno, ale madam. Takže madam režisérko, to byla pěkně rozestříknutá sračka. Viděla jste ty stopy na stěně kina?
Bastard (2023)
Velmi poctivý K. J. Erben. Děti, běžte se na to podívat, abyste přestaly skuhrat, jak se máte blbě. A i jinak je to krásný, emocionální film. Takto jsme žili statisíce let,,teprve posledních 100 let je, i přes velké přimhouření obou očí, doslova ráj. Užil jsem si všechny minuty filmu.
Daaaaaalí! (2023)
Hravé, ovšemže surrealistické, sebestředné, s čímž Frantíci nemají potíž. A jemně, nemuceně zábavné.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Dobrá směska fabulace a reálných strastí lidí po 40, 50tce
Docent (2023) (seriál)
Jednička a dvojka velmi slušné, ale na dno to stahuje špatně napsaná trojka.
Drozd v černičí (2023)
Pokud se přenesete přes úvodní sex dvou zralých ostružin, budete se postupně dostávat do formy a poetiky tohoto kouzelného filmu. Kolik jenom lidí toto zažilvá a přesto dokáže film takové téma naplnit. 28.4.2024.
FUBAR (2023) (seriál)
Celý čas prvního dílu jsem strávil přemýšlením, kde jsem ty jednotlivé scénáristické perly už v minulosti viděl. Takže mě úplně nejvíc pobavil Arnoldův superhuhňavý akcent a ten moment, kdy rádoby vleze do kanálu a sestupuje dolů. Jednou Terminátor, vždycky Terminátor!
Hypnotik (2023)
Hodinu čtyřicet minut jsem hypnotizovaně a nevěřícně zítal na plátno, co to je za stále děsivější kousek. Za trest bych to nechal scénáristu a režiséra (Rodriquer???? Roberte!!!!🙈) 12x skouknout, aby jim to resetovalo mysl….
Infiesto (2023)
Místo činu, Děčín