Recenzie (261)
Il Boemo (2022)
V recenzi na film Arvéd jsem napsal, že by si oscara více zasloužil již zmiňovaný snímek. Bohužel, ony by si tyto skvělé snímky zasloužily cenu akademie oba, avšak arvéd poněkud více. Když se podíváte na příběh, tak ten se táhne, ale vlastně se utáhne. Kamera je a všechno okolo je skvělé. Důvod proč o arvédovi mluvím zde, u hudebního filmu, je ten, že oba dva filmy jsou stejně skvělé a podařené. Oba se mi moc líbily... Il Boemo avšak o kousíček méně. Pro mě jsou to z nějakého důvodu takoví soupeři - opravdu nevím proč ._. 8/10
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Mohlo to být tak dobré, ale režie tento snímek skazila. První polovina si jela, no bohužel ta druhá stála za nic. Nejnudnější Potter. 7/10
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
Temnější není lepší. Colorgrading a nasvícení jednotlivých scén se mě osobně nelíbí. Avšak konec zafungoval dobře. 7/10
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Tento díl jsem viděl mockrát ale i přesto mě baví pořád stejně. Ms. Umbridgeová má svoji dynamiku, která funguje, i kdyby se stalo cokoliv. Příběh možná tak dokonalý není, ale zachraňuje to paní učitelka a debilní rozhodnutí Harryho Pottera . Poslední souboj byl skvělý a užil jsem si ho. Možná bych ho lehce prodloužil, pro větší napětí, ale má svůj šmrnc, jež celý tento díl povýšil na úplně jiný level. 9/10
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
4. Není sice tak dobrá jako vězeň z Azkabanu, ale ta zápletka se mně líbí. Je to temné a my se asi už nikdy nevrátím do magické pohádkové verze tohoto příběhu. Avšak tohle je dobře. 8/10
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Tak Harry hodně povýšil z kouzelného pohádkového stylu, přešel na temnější, více divadelní, dramatický styl, jenž možná v kině nejméně uspěl, ale příběhové stránka je úplně jinde. Columbus je dětinský a spíše si hraje, ale Alfonso je opravdový režisér. A ačkoliv se zde najdou lehké časové nesrovnalosti, příběh funguje rychle, dobře a neztrácí ani na chvíli. 9/10
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Dlouhé, ale i přesto zajímavé. Tajemná komnata je začátek. 7/10
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Klasika. Srdcovka. Harry Potter, zde ještě v pohádkovém stylu, byl prostě dobrý. Prvňáček, který bojuje proti oslabenému a i mocnému čarodeji funguje skvěle. 7/10
Psia duša (2017)
Taková rodinná záležitost, jenž je sice trochu jednoduchá, ale funguje dobře. Rozuzlení nepůsobí tak úžasně jako ve 2. Díle, ale bylo moc dobré až geniální. Příběh byl sice banální a obešel by se bez vedlejších dějů, jako třeba s policistou, ale když vám plán vychází a lidi jej "žerou", tak proč ho měnit, že? 7/10
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Ono mě později to dokonalé napětí opustilo, ale i přesto si myslím že 1.část byla skvělá. Skvělá tak jako celý film. Bavil mě každý krok p. Franka a v mé hlavě jsem neustále přemýšlel jak moc inteligentní musel být. Přátelství mezi agentem a zločincem má taktéž dynamiku a cítíme to kamarádské napětí. No a hudba je skvělá sama o sobě. Skvělá záležitost, na které se Spielberg vyřádil 8/10