Recenzie (609)
Jackass: Film (2002)
PéMko. ? Postmoderna ? Samoúčelná úchylárna.
Jackass: Volume 2 (2002)
Bohuzel celkove slabsi nez prvni dil, je tu sice par obzvlast dobrych / nechutnych kousku jako treba skok do bazenu na chudach nebo bedar - to je extrem - ale cekove nic moc...
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Totální klasika a snad jediný snímek, ve kterém vás Sobota vyloženě neprudí tou svojí demencí.
Jake a Tlsťoch (1987) (seriál)
Výhoda těchto tlustých detektivů je, že umřou na ucpání cév dřív než stačí jít seriál úplně do sraček. Příklad hodný následování, Jessico Flatcherová.
James Bond: Casino Royale (2006)
The name's Bourne. Jason Bourne.
James Bond: Spectre (2015)
Waltz je katastrofa, love story jsem neveril, akce ujde - ta ve vlaku, jedem dal.
James Bond: Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Velmi slušná bondovka. K rybě nepijte červené víno (ani chianti), bývá to podezřelé.
James Bond: Žiješ len dvakrát (1967)
Dost slaba bondovka ktera je misty k smichu. Nudil jsem se. Ale aspon uz vim proc Doktor Zloun z Austina Powerse vypada tak jak vypada.
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Docela dobrá komedie, na tu geniální sřihovou scénu se zmrzlinou jentak nezapomenu!!!
Jana Eyrová (2011)
Kapou z toho ty fantazie paniček, který štrikujou v obrovskejch barácích ale nepatří jim ani ty jehly. Nic naplat - materiální nezávislost je nezbaví okovů lásky <3 !!!