Recenzie (34)
Po čom muži túžia (2018)
Záleží na tom co od filmu divák čeká, ale jako nenáročné pobavení, které nenadchne ani neurazí to docela ujde.
Prvý človek (2018)
není to špatné, ale podle komentářů jsem čekala víc
Odsúdení zomrieť - Otvorené more 2 (2006)
Teda tohle je ale pitomost. Asi jsem to už je konci moc nesledovala, protože jsem žádněj pozitivní konec o kterém tu někdo psal nezachytla, ale spíš mi to připadalo, že to byla konečná pro všechny, kromě dítěte na palubě, což se dalo čekat vzhledem k jejich chování.
Ghost Stories (2017)
Tak navstěva tohoto filmu byla naprostou ztrátou času ( tedy pro mne a mé přátele) .
Portraits in Dramatic Time (2011)
Tak tohle nemá chybu
Dokonalý zmysel (2011)
Docela hezký a zajímavý film i když podruhé už ho vidět netoužím.
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
No nevím, podle hodnocení jsem čekala víc, z mého pohledu je to film typu neurazí, nenadchne
Najväčší showman (2017)
Hezké. romatické, sice trochu naivní a hudba je dost podobná, ale vcelku příjemnmý filmový zážitek.
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Efekty jsou opravdu efektní. ale to je tak všechno. Obsazení se nepovedlo, hlavní hrdina je děsný ucho a ten příběh taky žádná hitparáda. Začátek naladí diváka na to, že ho čeká krásná podívaná, ale bohužel nečeká. Sice jsem vydržela v kině do konce, ale sledování filmu byla místy nuda a celkově ztráta času, dva body za snahu a efekty dám, ale za mne bída.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Tak tohle nemá chybu