Recenzie (297)
Slzy slnka (2003)
I když tomu něco cosi chybí, tak stejně dávám 97,5%! Hodně tomu dává skladatel Zimmer a Gerrard - vynikající hudba!
Doba ľadová (2002)
Váhám, jestli je lepší Shrek nebo Doba ledová... Ale veverka je veverka :D 88%
Láska nebeská (2003)
I když nepatřím mezi fanoušky romantických snímků; a že je nějaký film vynikající a famózní a bla bla bla, tak musím přiznat, že tento snímek - film (chcete-li) mě opravdu mile překvapil. Nikdy jsem si nepřipustit, že Rowan Atkinson nemusí hrát jen vtipné Mr. Beany, po shlédnutí Lásky nebeské už můžu říct: Rowan Atkinson může hrát kohokoliv! 99%
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Trošičku zženštilejší Jack Sparrow je dosti dobrý zdá se! Klaus Badelt je dosti vynikající! Ale...! 85%
RRRrrrr !!! (2004)
Neuvěřitelně vtipná komedie! :D Váhal jsem, jestli RRRrrrr!!! mám dát pět hvězdiček nebo čtyři hvězdičky. Trochu mě zklamal obchoďák, ale převýšil to do pozitiva telefonát s vrahem a následný záznamník. 90%
Chlapci neplačú (1999)
Zdrcující snímek, nemám slov... Hilary si toho Oscara opravdu zasloužila! 94%
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Společnost mrtvých básníků = strhující! 96 %
Modlitby za Bobbyho (2009) (TV film)
Opravdu dojemný a velmi citlivý film. Překvapivých 100 %
3:10 vlak do Yumy (2007)
Tento snímek s víc než dobrým obsazením je víc než dobrý. Brilantní konec. 91 %
Čierna labuť (2010)
Jedním slovem: Úžasné! 98 %