Recenzie (296)
Hodiny před popravou (1999) (TV film)
Lepší tři hvězdičky za psychologii! :)
Hrabě Monte Christo (1954)
Nesedělo mi jen, jak ho vysadili na Ostrově po x letech v žaláři a stále byl nabušenej :D 71%
Hřbitov pro cizince (1991) (TV film)
"Vy jste ho zabili. Zabili jste ho. Zničili jste všechno, za co jsme bojovali. A víš proč? Protože jste zrůdy, zrůdy nelidský!"
Hudba hrát nepřestala (2011)
Je to jak o mně... :D
Hviezdny prach (2007)
Akční a romantická pohádka! Vůbec nic tam nechybí. 94%
Chlapci neplačú (1999)
Zdrcující snímek, nemám slov... Hilary si toho Oscara opravdu zasloužila! 94%
Chlapec A (2007)
WOW! Naprosto souhlasím s Lukynem007. Pod devadesátku nemůžu jít...
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Jednoduchý příběh, citlivý, rázný, dojemný; ALE tento snímek jsem viděl i s dabingem a řeknu vám - nic moc... :( 96%
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
Nemám rád cirkusy, protože tam mnohdy týrají zvířata. A tento snímek mi dosti připomínal cirkus!
Iná sestra (1999)
Pfůůů... Nevím, co na ní říct; možná jen, že mi chyběly kapesníky! 90%