Recenzie (417)
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Čia šou je toto? (2022) (epizóda)
Příšerné ! Nedá se to ani popsat, prostě Disney z Marvelu totální hovno. Velice nepovedené finále. viz recenze na celý seriál 3/10
Vlkolak - Nočný lovec (2022) (TV film)
Tohle jsem nečekal. Ti co sledují Marvel tak si mohli všimnout že se už jedná o průměrné filmy, a zde jsem to čekal taky, a jsem fakt rád že jsem se pletl ! Konečně ! Ale fakt konečně je tu Marvelovka která se povedla, a jo i přesto že mě nějaké části moc nebavili tak se to potom hned napravilo, taky trošku nezvyk ta brutalita, ale jo ! Proč ne, když je to Hallowenský speciál. Jsem spokojený, a kdyby to šlo takhle dál byl bych fakt hodně rád ! Krásných 8/10
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Žabiak a zranenie (2022) (epizóda)
Fakt povedená epizoda, já který čekal na Daredevila, a dočkal jsem se ! Původně jsem si myslel že to bude velký špatný, ale nebylo. Jo, pořád se tam najdou scénky který stojí za prd, ale už fakt málo. Předposlední epizoda, a já si říkám že je fakt škoda že to tak nezačalo. 7/10
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Dovolenka (2022) (epizóda)
Pane bože, kdybych nevěděl že se v seriálu objeví Daredevil, tak bych to už přestal sledovat, a to jsem fakt velký fanda Marvelu. Epizoda se opět nepovedla, a téma.... To bylo příšerné ! Nesnáším když někdo furt čumí do mobilu, a tady mě to fakt štvalo. Už teď vím že se jedná o nejhorší seriál, který kdy Marvel udělal. 2/10
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Len Jen (2022) (epizóda)
Ach jo, nevím jestli má cenu to komentovat, opět příšerná epizoda jako ostatní. Není co dodat 2/10
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Strelená, zelená, do týchto džínsov stvorená (2022) (epizóda)
Kristepane, to je hrůza ! Nevím co se s Marvelem děje, ale tahle epizoda byla zase, extrémně nudná, epizoda se snažila být vtipná, a samozdřejmě že nebyla, a to co mě nejvíce mrzí, divný děj. Na She hulk jsem se hrozně moc těšil, ale to co jsem zatím dostal ? Zklamání. Už přes totálně náhodný název, je za mě jasné že se to opět nepovedlo, a nevěřím že se to zlepší. 2/10
Mestečko South Park - Season 7 (2003) (séria)
Na 7. sérii jsem se těšil, a bohužel to dopadlo hůř než jsem čekal. Jakmile jsem dokoukal 6. sérii tak jsem byl hodně natěšený na tu další protože 6. série je zatím pro mě asi ta jedna z nejlepších. Hned začátek série mě nezaujal, a i přesto že tam byl dobrý humor tak to o co tam v tý epizodě šlo mě nezaujalo. Jo najde se tu pár fakt skvělých epizod jako, 3. 11. 9. a možná ještě nějaké. Každopádně ostatní epizody jsou za mě nudné a průměrné. Přesto věřím že se to zlepší a že 8. série bude na víc jak 3 hvězdy ! 5/10
Mestečko South Park - It's Christmas in Canada (2003) (epizóda)
Slabší vánoční díl, a také slabé zakončení série. Prostě nějaký ten průměr 6/10
Mestečko South Park - Raisins (2003) (epizóda)
Fakt dobrej díl ! 7. série mě moc nebaví ale tohle ?! Konečně zase zábavná epizoda. 8/10
Mestečko South Park - Butt Out (2003) (epizóda)
Ach jo, pořád si říkam další epizodu to bude lepší ! Ale ono to tak není, další nudná epizoda. Jo pár humoru tam je ale není to ono, 7. série se blíží ke konci a asi to dobře už nedopadne. Tak snad ta 8. bude lepší