Posledné recenzie (43)
Spy/Master (2023) (seriál)
Skvělý špionážní drama, které začne dost klesat ke konci, hlavní poslední epizoda je bizarní pokus o větší akci a jakýsi "buddy team" mezi americkým a rumunským agentem. Stejně ale slušný.
Svetlonoc (2022)
Žítkovské bohyně říznutý Midsommarem, ale místo šílenýho kultu s retardovanejma vidlákama ze slovenskýho venkova. Enough said.
1899 (2022) (seriál)
Podle mě skvvělý začátek a přesně ten typ záhady a ujetosti, co mě baví. Bohužel jakmile se ve finálních epizodách začne vysvětlovat, ukáže se, že to nemá moc hlavu ani patu. Poslední díl je pak naprostý výsměch, protože se celá zápletka doopravdy točí kolem tří postav a zbytek nemá co na práci, tak náhodně běhá po lodi, snaží se utéct z lodi, pak si to napůl cesty rozmyslí a zase začne hledat jiné postavy apod. Už mě párkrát zaskočily stupidní zvraty na závěr, ale tohle bylo něco extra.