Recenzie (39)
Annie Hall (1977)
Nechapu, proc lide tolik odsuzuji masturbaci, kdyz je to sex s jedinym clovekem, mate radi:-)
Mlčanie jahniat (1991)
Anthony cloveka nevyleka, on ho proste soustavne desi svym klidem. A ten pohled...
Ospalá diera (1999)
Vyborny, ale ze jsem se bal. Naprosto burtonovskej film, a to mam rad.
Podraz (1973)
Ty promakany finty a podrazy me dostaly. Navic jsem typ cloveka, kterej dava prednost happyendum. Intervaly myho smichu cinily asi 5 minut :)
Requiem za sen (2000)
Je to vybornej film, ale musim rict, ze je to sila. To, ze film nemel skoro zadnej dej k tomu patrilo, ale co na tom bylo nejlepsi, byla kamera, Dlouho jsem nevidel takovy synonymum k vybornymu a na psychiku narocnymu filmu.
Babel (2006)
Skvele propojeni tri nam moc neznamych kultur. Herecke vykony byly kvalitni. Uprostred filmu by clovek rekl, ze jde vsecko dop*****, ze vsichni zpachaj sebevrazdu, nebo umrou, ale nakonec, ktery je vicemene otevreny, se vsechno celkem zlepsi a vsechno jde dal.
Ichi the Killer (2001)
Proste rezba. Zadnej tak krvavej film jsem jeste nevidel.
Kráska v nesnázích (2006)
Schmitzer byl dokonalej, jinak vsichni zahrali svuj prumer. Musim ale rict, ze mi tam vadil vysoky pocet erotickych scen.
Spalovač mrtvol (1968)
Tezka atmosfera, Hrusinsky porad jen mluvi a mluvi porad to samy. Hrusinsky je dokonalej, bez mrknuti oka zabije svou rodinu a pri tom neprestava mluvit, je to zkratka nejlepsi ceskej herec.
Štyri izby (1995)
1. pokoj- nic moc 2. pokoj- o trosku lepsi nez ten prvni 3. pokoj- celkem sranda 4. pokoj- super, dokonaly, bajecny!