Recenzie (1 262)
Shrek Tretí (2007)
Zabudnite, tak zhovadiť pre niekoho kultovú záležitosť, veď nič smiešne tam nebolo ! Dúfam že nebude Shrek Štvrtý lebo to už bude pekný animovaný odpad. 40%
Shrek 2 (2004)
No trebalo ešte robiť dvojku ? Je celkom vydarená ale nemusela byť. 80%
Shrek (2001)
Prvý a najlepší diel. 85%
Karcoolka - Skutočný príbeh o Červenej čiapočke (2005)
Táto Karcoolka mi prišla taká nesympatická, s tým jej výrazom mi pripomína nejakú šľapku na rohu ulice. A tie ďalšie postavy ... pár dobrých vtípkov tam je ale žeby zachránili celý film tak to ani omylom. 55%
Toy Story 2 (1999)
Výborna dvojka ktorá dokresľuje to, čo začal jej predchodca. 85%
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Paráda milujem a miloval som ešte viac keď som bol malý. 88%
Život chrobáka (1998)
Klasika v žánri animovaných rozprávok ktorá je nezabudnuteľná. 80%
Wall-E (2008)
Bolo to pekné, milé, nápadité a zaujímavé ale nič extra som na tom nevidel, možno keby som bol mladší. A ešte niečo film je možná ukážka toho ako by mohli vyzerať američania v budúcnosti. 75 %
Uhol pohľadu (2008)
Už ani nepočítam koľko krát sa pokúsili zabiť amerického prezidenta a je tomu tak aj v tomto filme, no ukazuje to konečne trochu inak. Celý film sa točí len okolo atentátu a striedanie pohľadu naň od rozličných osôb. Dej je rýchly a nepústí Vás tomu nasvedčuje aj dĺžka ktorá je akurát. Na začiatku film som bol rozhodnuty že dám 4* v strede hlavne po nečakanom prekvapení 5* ale nakoniec ten záver! Všetko bolo dobré len ten koniec typycké americké klišé, samozrejme že to musí byť veď je to americký film a oni si svojho prezidenta len tak ľahko zabiť nedajú. Ak spočítam všetky tie plusy a jeden mínus tak mi vyjde že som sa pri sledovaní bavil a nemohol som z neho spustiť oči. 82%
Hľadá sa Nemo (2003)
Jedna z mojich najobľúbenejších rozprávok, videl som to dávnejšie keď som bol marod a nechodil som do školy, odvtedy si to budem ešte dlho pamätať a podľa mňa lepšie ako Shrek, výborná hudba a zaujímavý príbeh. 88%