Recenzie (1 262)
Bournov odkaz (2012)
Akcia dobrá, herci dobrí (Rachel bola vždy môj miláčik), len škoda tej nudy. Áno pre mňa to bolo nezáživné a nudné. Dovidenia.
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Cestovanie v čase s výbornými nápadmi dopadlo na výbornú. Skvelé, nečakané prekvapenie. Pecka
Šmolkovia 2 (2013)
Trošku horšie ako prvá časť, no zachraňuje to skvelý Gargamel.
Šmolkovia (2011)
Roztomilé a zlaté :)
Wolverine (2013)
Pre mňa najobľúbenejšia Marvel postava. Logan ani tentoraz nesklamal a Japonsko mu len a len prospelo.
Ohnivý kruh (2013)
Do kina ako stvorené. Dobré nápady, pekné efekty len príbeh sa mohol zaobísť bez klišé a bolo by to numero uno.
Jack, zabijak obrov (2013)
Nič extra, ale celkom sa to dalo. Vypnúť mozog a nič neriešiť.
Prepadovka (2011)
Bez väčšieho príbehu, no so skvelými bojovými scénami.
Lovci gangstrov (2013)
Veril som, že to bude lepšie. Toľko zvučných mien a nič z toho. Bez väčšej hĺbky a plné tradičných klišé.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Film som si užil bez problémov ako nenáročný divák. Zohratá dvojka mastí čarodejnice, paráda :)