Posledné recenzie (9)
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Tento film ma sklamal. Čakal som viac. Príbeh suchý, postavy nudné. Marvel si asi myslý že ked bude vo filme vela postav a nejake camea tak to bude okamzite dobry film. No ja si to nemyslim. Príbeh ma absolutne nezaujal. Prva cast Doctora Stranga je omnoho lepsia.
Moon Knight - Ústav (2022) (epizóda)
Veľmi dobrá epizoda skvelá atmosféra, pekné napätia a tak dalej. Všetky postavy sú veľmi dobre spravené. Sú tam krásne scény, celkom dobre CGI, hercom to ide a celkovo aj dobra atmosféra. Zatiaľ to Marvelu ide pri tomto seriály.
Heidi (2013) (seriál)
Veľmi pekná rozprávka s peknov animáciov. Myslím že nie všetko v tomto seriáli je úplne pre deti. Nejaké veci deti nemusia pochopiť. Pekne spracované.
Posledný denníček (1)
Hoi4
Hoi4