Recenzie (191)
Tichý běh (1972)
Což o to, film to byl docela zajímavý, ovšem jen do té doby, (POZOR, SPOILER) než zhruba v půlce Lowell zlikvidoval své kolegy. Pak už se bohužel téměř nic kloudného nedělo. Škoda.
Pouta (2009)
Hustá psychárna.
Post Coitum (2004)
Tak trapné, až je to i místy vtipné :-) Výkon Jiřího Langmajera zvedl moje hodnocení minimálně ještě o jednu hvězdu.
Antikrist (2009)
Původně jsem chtěl dát odpad, ale nakonec dávám jednu hvězdu za věčně nahatou Charlotte Gainsbourg, což bylo jediné, na co se v tomhle filmu dalo dívat. A to se mi jiné Larsovi filmy opravdu líbili.
Síla života (1985)
Zapomenutá perla, kterou jsem rád, že jsem našel. Ať žije češťyn :-D
Mrtvý vesmír: Po katastrofě (2011)
Ach jó a to jednička byla tak příjemné překvapení. K tomu co zde ostatní napsali mohu jen doplnit, že Mike Disa režii bohužel opravdu nezvládl moc dobře a voice acting (namluvení postav), které bylo v jedničce tak brilantní, je ve dvojce na úrovni našeho dnešního dabingu (velmi špatné). Jediné co opravdu nezklamalo, je hudba od Christophera Tina a Jasona Gravese.
Star Trek V: Nejzazší hranice (1989)
Star Trek V a Star Trek III si zřejmě prohodili hodnocení, jinak to nechápu...
Apokalypsa (2006)
Jedna hvězda za Sarah Michelle Gellar, která byla vyloženě k zakousnutí :-)
Štyri levy (2010)
3+1 za odvahu.
Dynastie (1981) (seriál)
Čuměli jsme na to všichni. Nebo aspoň já :-) Výborná ústřední melodie od Billa Contiho. A Pamela Sue Martin se mi vždycky líbila :-)