Recenzie (8)
Star Wars: Chybná várka - Opustený klon (2023) (epizóda)
K tomuhle stačí říct jen jedno slovo…DOKONALOST! Jen tak dál!
Avatar: Cesta vody (2022)
Nádherná vizuální stránka, sympatické postavy a scénář, který nepůsobí uměle. Opravdu to stojí za návštěvu kina. 9/10
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Je to skvělý.
Grand Prix (2022)
Hrozná debilita, mohlo to být trochu vtipnější, ale asi fajn. 60%
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Nemůžu k tomu říct víc, než tohle - první dva díly si pusťte, ty jsou super. Ale ten zbytek? To…už je trošku jiná. Nevím, co ten režisér šňupal, ale takovou sračku jsem v životě neviděl. To si radši skřípnu péro do dveří, nebo hůř, dám si maraton seriálu Premiér, než se znova podívat na tohle. Dokázal bych vyjmenovat milión věcí, co jsou lepší, než sledovat 3-6 díl tohohle seriálu. Třeba skočit do hnoje, nebo se jít podívat na Ulici. Kvůli prvním dvoum dílům dávám 2 hvězdy, jinak by to dostalo odpad.
Špunti na cestě (2022) (seriál)
Pokud si chcete prostě odpočinout, běžte do toho. Po velmi příjemném filmu “Špunti na vodě”, na který tento seriál navazuje, jsem možná čekal něco víc, ale bohužel se tak nestalo. Je to fajn na odpočinek s rodinou, ale je to hodně jednoduché a scéna na konci posledního dílu, kterou tu většina lidí vychvaluje, mi přijde fakt hodně hloupá a cringe. 4,5/10
Takový normální kluk (2021)
Asi je to o vkusu a o věku, ale mně se to opravdu líbilo. Za mě skvělá komedie na odpočinkový večer. 72%
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Nejslabší z celé série, postavy už nejsou tak zajímavé a je zde spoustu nesmyslů