Recenzie (253)
Večírek (1980)
Geniální Vladimír Cosma. Jinak normální film o dospívání. Takový Adrian Mole.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Akční film snažící se evokovat filmy s Indiana Jonesem. Od poloviny je to Indy, do poloviny James Bond! A vid dolů za běžícího panáčka na vlaku.
Der Preis ist heiß (2022) (relácia)
Originál byl ve své době prostě něco. Zejména v kontextu výrobků za železnou oponou. Dnes baví jako retro. Nová verze je prostě nová, tam bych to tak vysoko a hodnocením neviděl. Nicméně proč nezkusit i u nás oživit Buď a nebo a podobně soutěže?
Prvá veľká vlaková lúpež (1978)
Úžasná adaptace vlastního románu!
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Který uchyl na tohle vůbec může koukat???
Filmové písničky R. A. Dvorského (2017) (relácia)
Které prase to stříhalo???
Buchty po ránu (2023) (relácia)
Asi miliontá verze "jak vařit" s podtitulem Pečeme pro to, abychom vypadali jako pan Josef. Pořád táhne dolů bohužel neherečka Bebarová.
Hlava-22 (1970)
Vizuálně neskutečně výborně natočeno!!! Opravdu úžasné záběry. Ale... je to komedie, nebo protiválečný román / film?
Weird: The Al Yankovic Story (2022)
Film je samozřejmě nekoukatelný pro někoho, kdo nezná Alovu tvorbu a vlastně i jeho smysl humor. A důvod? Je to prostě fikce za fikcí - otevřeně si tu dělá legraci ze svého života. Ale koho by to trápilo, vždyť je prostě "weird" ;-). (Takže pokud koukáte jen kvůli Radcliffovi, odečtěte si 2-3 hvězdičky - byť je naprosto úžasný-)
Podfu(c)k (2000)
Totální blbost, ztráta času! Jeden z nejvíce přehodnocených filmů.