Posledné recenzie (3)
Čarodejnice (1998) (seriál)
fakt dobry serial len sa treba divat na kazdu cast
FBI: Prípady Sue Thomasovej (2002) (seriál)
velmi pekni serial nielen o priatelstve ludi zo zvieratmi ale aj o priatelstve medzi ludmi
Showgirls (1995)
bola to riadna chujovina