Recenzie (13)
H2O: Stačí pridať vodu (2006) (seriál)
Lewis největší alfa
Red Notice (2021)
Abych byl pozitivní, tak ta chemie mezi The Rockem a Ryanem Reynoldsem mě fakt baví :)
Zátopek (2021)
Výborný film, herecký výběr, herecké výkony, rekvizity, kostýmy, wow. Natočené je to luxusně, u některých scén jsem měl husinu, prostě bomba, určitě bych ho doporučil.
Lajna (2017) (seriál)
Prostě úžasný seriál!
Na lovu (2021) (relácia)
Původně jsem nevěděl co od toho očekávat, ale za mě to docela dobrá vědomostní soutěž. Otázky jsou někdy složité, nevyhraje tady každý trouba, super. Sokola docela rád, takže i za to jsem osobně rád.
Denník moderného fotra (2021)
Řekl bych, že příjemné překvapení, asi to bylo jemně lepší, než jsem čekal. Příjemní herci, herecké výkony, příběh fajn, člověk se u tohoto filmu i zasměje, Mádl v hlavní roli, super výběr, za mě se na takovou to roli hodí. Pokud se chcete docela hezky pobavit, možná jsi i, zpříjemnit náladu, zajděte jsi na to.
Slečna beštia (2020)
Jako oblíbenci Slasher hororů se mi tento film reálně dost líbil. Sice tam je dost klišé, ale ro mě vůbec nevadí, herecký výběr sympatický, nějaké efekty a natočené to je dobře a příběh, pohoda. Kdo má rád Slasher Horory, tak bych mu to doporučil, i když toto není úplný horor.
Deň matiek (2016)
Tato komedie mě docela bavila, pár hezkých zvratů, Jennifer Aniston nezklamala, tskte bych tento film hodnotil, velice kladně jako v pohodě oddechovku. Jediné co mě jemně vadilo ani nevím proč, není to nějaká chyba, spíš jsem i čekal, že bude nějaké větší propojení a u kázání, vztahu Candy a Brandleyho, ale nevadí.
Nezvratný osud (2000)
Velice zajímavý film, jako hororý zabiják originální. Celý film jsem se docela bavil, moc se mě líbil koncert toho seznamu jak, musí zemřít, dal, bych tomu, takových 9/10.
Free Guy (2021)
Než to vyšlo, nevěděl jsem moc, co od toho čekat, nakonec tento film velice milé překvapil. Zápletka je super, Ryan Reynolds svoji roli zahrál jako vždy fantasticky. Příběh je vymyšlený zajímavě, propojení Real světa s tím herním, nice.