Recenzie (81)
Jak jsem vyhrál válku (1967)
Film jsem si dal hned po přečtení knihy.Kniha se dá přečíst,ale nic extra vtipného tam není.Na Hlavu XXII nemá.No a film?Do půlky je to tragédie,pak se to trochu rozjede,ale ani Lennon tento film nemůže zachránit.
Vyproštění 2 (2023)
Přesně jak napsal Malarkey,není co dodat.
Trabantom do posledného dychu (2016)
Mám Trabantí cirkus rád,tento díl je ale přes tu Austrálii dost hrozný.Počínaje Danem,který je opravdu přezmrtvolista a zakaždoucenuista,hlavně že se jede,ale že se málem všichni co sedli na motorku zabili,to je vedlejší.Zkrátka víc štěstí než rozumu.Být Dominičiným otcem,tak mu po návratu trochu opravím ciferník,v tomto díle se opravdu vybarvil.Sympatičtí členové výpravy byli vozíčkáři,jako vždy kameraman Zdeněk,ale Dan jednoznačně na pěst.
Miesto zločinu České Budějovice - Zelená horúčka (2023) (epizóda)
Tak určitě...Budu mít nakradýno- prachy,šperky,tak kam to sakra schovám?No přece do lesa,který je samá díra od kopáčů vltavínů,tam to bude v bezpečí. Tak to nevymyslíš.
Tatra kolem světa 2 - Epizoda 5 (2023) (epizóda)
To auto, co jste si postavili, je dobré leda tak na asfalt,jinak to zapadne a zahrabe se i na trávě,tak už to pochopte a přestaňte vykopávat Tatru v každém díle.Je to vysoká a těžká kráva,dejte raděj na modlení,že jste nespadli z toho srázu,když jste si tam tak pěkně blbě zajeli.Mastňáci na výletě,to je fakt zábava,ale skouknu všechny díly,toto se jen tak nevidí,tak mě trocha masochismu neuškodí.
Ozark (2017) (seriál)
Na Perníkáře to nemá,ale zase to má výhodu,postavy jsou jedna jako druhá takový zm..i,že při jejich smrti nelitujete opravdu nikoho,všichni včetně mládeže zkažení až na kost,zkrátka jaký otec takový syn...
Docent - Presso s mliekom (2023) (epizóda)
Slabé,místy až trapné.Přesně jak píše Enšpígl,spíše komedie.
Tatra kolem světa 2 - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Poněkud bizarní expedice pokračuje.Projedem se po solném jezeře.Jejda,zapadli jsme,jak je to možné,snad ta Trajda není tak těžká,nebo snad ano?No tak budeme vykopávat.Zabere to sice půl dílu,ale aspoň se něco děje.Hrůza.
Kukačky - Epizoda 3 (2023) (epizóda)
První řada byla dobrá,tohle už je překombinovaný,splácaný,další a další zápletky,holt p.Bobiňski-je to jak Vyprávěj. Navíc ta rekonstrukce výměny-byl jsem u obou porodů svých dětí.Ještě než dítě kamkoliv odnesou,napíšou mu na nohu jméno a na ruku dostane také náramek se jménem,takže...
Tucet špinavcov 3: Smrteľná misia (1987) (TV film)
Ten kopírák je už silně proklepanej,Savalas je tu v důchodovém věku,nicméně je tato trojka lepší než dvojka,až na tu techniku,němci pálí z americký třicítky,vozidla jsou podivná a ta Andula na konci to teda zazdila úplně.