Recenzie (38)
Sam ze Saska (2023) (seriál)
Moc se mi to líbilo. Nové svěží téma.
Avatar: Cesta vody (2022)
První Avatar byl super. U druhého je obraz super, ale děj je béčkový a je vidět, že de připravují další díly. Bez tohoto dílu by se určitě obešlo.
Globální kolaps (2017) (TV film)
Motiv dobrý, scénář hrozný, provedení katastrofa.
Princ mamáčik (2022)
Jsem pohádkový, ale tahle se mi moc nelíbila.
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
To jsem miloval. chodilo to, když jsem přišel domů.
Luther: Pád z nebes (2023)
Inspektora Luthera mám rád. Tento film nebyl inspektor Luther, ale jinak to bylo v pohodě. Příběh dost přitažený za vlasy a hlavní zaporák nevyváženě blbý.
BANGER. (2022)
To téma mě vůbec neslovilo
Il Boemo (2022)
Opera krásná, příběh ušel ale provedení takové televizní málo vizuální například ve srovnání s Ondříčkovou kamerou.
Obyčajná tvár (2017)
Fakt super.
Dívka a astronaut (2023) (seriál)
Dobrý nápad dobrá kamera ale střich se moc nepovedl. A takové utahané.