Recenzie (38)
Moonfall (2022)
stupidna hnackoidna blbost.
Halo - Kontakt (2022) (epizóda)
"The showrunners themselves said they paid no attention to the games or played them." Meh. Sledovane v 4k HDR a tak ako typek podomnou tvrdi, ze jeden z najlepsich vizualov, no neviem kde :). CGI je des, efekty rovnako priemer. Podpriemerny klisoidny brak.
Vikingové: Valhalla (2022) (seriál)
meh. dosahuje to kvalit a 5 a 6 serie povodnych vikingov = hnoj. Nie je tam absolutne nikto so stipkou charizmy, kto by tento pocin aspon tahal. V podstate vsetky postavy mi boli u prdele.
Wonder Woman 1984 (2020)
totalny nudny hnoj. asi najhorsia komixovka aka kedy doteraz vznikla :). edit: s tymto hnojom ide ruka v ruke Love and thunder.
Parožie (2021)
no, atmosfera fajn, monstrum tiez, chalan v hlavnej ulohe skvely. Avsak ten finalny "bossfight" bol trapas, ktory to cele zabil. 60%
Posledný súboj (2021)
Pecka.
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
rovnaka sracka ako prvy venom. skoda.
Tím tvrdší je pád (2021)
nudny a klise prepchaty western. meh.
Paranormal Activity: Next of Kin (2021)
Na rozdiel od predoslych dielov, ktore boli vsetky totalne nudny odpad, je toto celkom svieza odchylka. Finalna polhodina je celkom cool. :)
Vaření s Billem: Damasu / PrestoVeg / Smoothie / Sushi (2017) (seriál)
odpad