Obľúbené seriály (6)
Bratstvo neohrozených (2001)
Firefly (2002)
Červený trpaslík (1988)
Generation Kill (2008)
True Blood: Pravá krv (2008)
5. série zatím nejlepší (až na ten konec)
Peklo na kolesách (2011)
Ovládací panel
5. série zatím nejlepší (až na ten konec)