Obľúbené filmy (10)
Statočné srdce (1995)
Samotári (2000)
Klub bitkárov (1999)
Skrotená hora (2005)
Zelená míľa (1999)
Hľadá sa Nemo (2003)
Milionár z chatrče (2008)
Film který vás donutí i k přemýšlení o tom, jak někteří lidé žijí.. A svým zvláštně optimistickým laděním se hodí na zahnání jakékoliv i vzdáleně špatné nálady... A herecké výkony hlavních představitelů (tím myslím především těch dětských) vás o skutečnosti příběhu tak nějak přesvědčí... Ještě bych chtěla vyzdvihnout velmi tématickou, zvláštní, ale pěknou hudbu, která navozovala celý film tu správnou atmosféru. Kdybych mohla, dám těch hvězdiček i 6:)
P.S.: Milujem ťa (2007)
Interview s upírom (1994)
Osudový dotyk (2004)
... mrazivý, to je to slovo... z tohoto snímku prostě v pravém slova smyslu člověka mrazí. Možná že nácí hnidopichové by zde dokázali najít určité nesrovnalosti, ale celkově to dílu neubírá. A je to jeden z těch filmů, které můžete vidět několikrát, a místo aby vás omrzeli a uspali, nacházíte na něm pořád něco dalšího... A dojem ve vás zanechá na několik dalších dnů...