Obľúbené seriály (10)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Hrozba z temnoty (2005)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Ajťáci (2006)
Červený trpaslík (1988)
Klinika Grace (2005)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Tento seriál staví na kombinaci reality a fantazie a hlavně na výkonech hlavních představitelů.. věřím že ne každému se takovýhle styl sitcomu může líbit, ale pro mě jeden z top seriálů:) Ačkoliv jsou některé díly poněkud schématické, některé zase umí překvapit směrem, kam by to nikdo nečekal (My musical;))