Posledné recenzie (45)
Päť nocí u Freddyho (2023)
Jakožto skalní fanoušek jsem se celý život těšila, že film s mojí oblíbenou hrou někdy bude to se taky stalo, ale bohužel to mělo dost chyb, nepopírám že animatronici se mi jako fakt hodně líbili, ale půlka filmu prakticky nic není a druhá polovina je lepší, ale ne o moc…Hlavním problémem jsou kills, není jich tolik a díky věkovému rozhraní jsou všechny offscreen a to je podle mě veliké mínus….Myslím si, že to melo na víc, ale třeba druhy díl pokud bude, bude lepší i lepší efekty a objasní i dějovou linii.
Dark (2017) (seriál)
Za mě skvělý atmosférický seriál, sice je trosku pomalejší, ale diváka odmění dobrou zápletkou a chováním postav. Jediné co pro někoho může být horší, pro mě ne, je lepší se na to podívat 2x. Po druhé když už víte co se vlastně stane, je ten zážitek lepší. Hlavně vidíte věci, které vám poprvé přišly buď bezpředmětné nebo nedávaly úplně smysl. Za mě úžasný seriál a nemohu hodnotit jinak než 5 hvězd z 5.
Babica vs. Sapík (2015) (relácia)
U ničeho se tak dobře nepobavím, to je tak otřesný až je to vtipný. A až budete sledovat déle tak si všimněte děsivých věcí typu “dam do toho sůl (vezme to z misky) a ještě to přicukruju (a vezme to s té stejné misky)”🤣 nebo hlášky ze zákoutí typu “poej se na to Jiří todle je krásně vypíčená zeleninga”🤣🤣🤣