Recenzie (193)
Merlin (1998) (TV film)
miluju filmy o excaliburu
Comeback (2008) (seriál)
pruměrně vtipný seraál
Dych (2007)
obviklí film Kim Ki-duka. hlavní postavy mezi sebou nák extra nekomunikují a příběh má nádech. No řeknu to jednoduše.. Film mi připomínal maundy thurstday/our happy time. no filom se mi líbil ale nebyl to excelent takže 4* je myslí zasloužené
Zabijak (1989)
hong kongský akční film,který je silně prosítěn emoccemi u ktrechých ,hlavně u zaverečných minut padla nejedna slza. fil je o lásce,přátelství a pomstě a dokáže uchvátit sledovatele filmu strhujícími scénami.
Aneun yeoja (2004)
snadno se nechám romantickými dramaty rozbrečet,ale u tohoto filmu mi to chybělo..Film byl určitě dobrý,skvělí námět a vtipy. zasloužené 4*
Ima, ai ni jukimasu (2004)
další překrásná snímek z japonska. nevím co psát,protože jsem závěrečnou fázy filmu probrečel.
Krvavý šport (1988)
nevím co řící. bylo to dobrý
Kickboxer 2: Cesta späť (1991)
od prvního dílu kickboxera se to hodně liší... třetí bratr o kterem neni v jedničce ani slovo najednou skolí Tong Poa bez nákého extra trenink. jako napříklas Van damme musel v jedničce podstoupid težký trénink
Mladí muži za pultem (1994)
super podívaná skvělé fory-- genialita--- KEVIN SMITH jooo
Jar, leto, jeseň, zima... a jar (2003)
já nemám k tomuto co říci. je to další Kim Ki-dukův FILMOVÝ SKVOST. Není potřeba ani mluvit ,aby byla vidět krása toho všeho. vše je o nalezení své duše._MEDITACE.