Recenzie (50)
Bing (2014) (seriál)
Vymívárna mozků dětí, chudáci rodiče.
Leto s Marnie (2014)
Film s nejlepším filmovým zvratem, co jsem kdy viděl.
Emoji Film (2017)
Moje mamka v kině trpěla, stejně jako já. Jedna hvězda za animaci.
Kdo přichází před půlnocí (1979)
Všichni ve filmu řvou, asi jsou záporácí včichni. Zase hodně komunistický a to já nenávidím,
Peter Grill to kendža no džikan (2020) (seriál)
Peter Grill vyhrál souboj, a všichni holky ho chtějí. JÁ být on, byl bych ten nejšťastnější, protože ty anime holky jsou vážně sexy.
Peter Grill to kendža no džikan - Super Extra (2022) (séria)
Ano, musím souhlasit, je to Super Extra!
Peter Grill to kendža no džikan - Season 1 (2020) (séria)
Špica!!!
Eliška a Damián (2023) (seriál)
Naprostá kopie filmu Kate a Leopold, v první epizodě Emma Smetana ukáže kozy (mně se to líbilo) ale zpět k tématu, TV prima by potřebovala pročistit hlavu, protože tohle fakt nejde.
Kung Fu Panda 4 (2024)
Jednička Kung Fu Pandy bylo něco nového, dvojka byla pecka, trojka úplná blbost, ale tohle nejlepší animák roku. Sice je to občas kliše, děj je rychlí, ale i tak.
Spolu (2022)
Jelikož jsem trochu autista, jako hlavní postava ve filmu, ta musím říct, že jsem rád, že mám ten nejnižší stupeň autismu.