Obľúbené seriály (4)
Stranger Things (2016)
Výborne natočené a zahrané, s pútavým dejom a scenárom. Pre mňa jeden s najlepších a najzaujímavejších seriálov aké som videl.
Kancl (2005)
Pre mňa osobne najzábavnejší a najlepší komediálny seriál aký vznikol, s výbornými hereckými výkonmi.