Recenzie (1 944)
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
1. díl Hoši z Trpaslíka se vrací v plné síle! Doug Naylor potvrdil, že když se chce, stále to jde. Posádka je možná trochu oplácanější a proplešatělejší, ale pořád ve skvělé komické formě. Každý, kdo se trochu obával návratu, musí být nadšen! Švédi forever! 5* 2. díl Druhý díl je možná malinko slabší, než první, ale stále si drží vysokou úroveň. Lister v hlavní roli nemá chybu! 4,5* 3. díl Další díl a opět perla za perlou. Nádhera 5*
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (TV film)
Velmi zdařilý pohled do zákulisí :) Patrně nejlepší na celé nové sérii...
Česko Slovensko má talent 3 (2012) (relácia)
Po fajnové první řadě jsem druhou vynechal a tejka po roční pauze si naplno vychutnávám třetí řadu. Pyco s Prachařem jsou stále vtipní, originální a Mareše strčí do kapsy, vystoupení mnoha účinkujících jsou výborná a nová talentová řada zkrátka nenudí. Přesto je inovace minimální a je to defacto pořád na jedno brdo. 3*
Když vaří táta (2012) (relácia)
Absolutně debilně uchopený pořad s tlustým rádobyvinařem a nesnesitelnými děcky. Přesto musím uznat, že samotný kuchař je celkem sympatický, recepty jím prezentované jsou jednoduché, cenově dostupné a dobře vypadající a chutnající.
Nejbáječnější britské stroje (2009) (seriál)
Chris Barrie tentokrát provází celým stoletím britského pokroku. Zajímavě, vtipně a poutavě. Co víc si přát.
Zběsilá rychlost (2006) (seriál)
Další série pořadů Massive *** s Chrissem Barriem a opět nezklamala!
Masivní stroje (2004) (seriál)
Další ze série technických dokumentů, kterými nás Chris Barrie provede se šarmem a grácií německého ovčáka po transplantaci hlavy. A já mu to žeru a chci další nášup!
Universe Challenge (1998) (relácia)
Dnes již klasický bonusový materiál k Červenému trpaslíku. Nadchne znalostí fanoušků, pobaví protagonisty a dojme vzpomínkou na shánění každičkého materiálu, kde se naši hrdinové objevili...
Peklo na talíři (2012) (relácia)
Stream se konečně vytasil s několika zajímavými projekty, mezi které dozajista patří i Peklo na talíři se sympatickým Romanem Vaňkem. Jen houšť takových pořadů více :) 4*
Ghost Rider 2 (2011)
Tak toto je to čistokrevné zlo vycházející ze samotného pekla. Klipovitost, šílená kamera zběsilý střih - prostě věci, které jsem bral u Crank v Ghost Riderovi absolutně nefungují. Scénáristická břečka na bodu mrazu, efekty laciné a navíc v příšerném bulharském prostředí, naprosto úděsný Nic Cage a vyloženě smutný pohled na Idrise Elbu a Chrise Lamberta... Všechna ta béčková blbost prvního dílu, která byla zatraceně dobrá a zábavná je pryč. Dvojka absolutně ignoruje věci z jedničky, vytratil se westernový nádech a bůhví proč je dvojka prokládána spoustou pánbíčkářských keců a animace... Tahle by to nešlo. Druhý Ghost Rider je jedno z největších zklamání, co mě za mou diváckou kariéru potkalo. Už ani nevím, kdy jsem naposled musel film uprostřed vypnout, den to rozdýchat a dokoukat pozděj... Odpad roku!!!