Recenzie (1 153)
Rande pre šialenú Mary (2016)
Kombinácia Fish Tank a Muriel´s wedding. Z každého kúsok, z každého to NAJ-lepšie. Malý, milý, nečakaný festivalový zázrak. Presne nálada pre mňa, skvele vybalansované, fantastická Seána Kerslake s črtami Scarlett Johannson ma odzbrojila. A tá jej jeanová bunda - tlieskam.
Rodinné šťastie (2016)
Ak sú pravdou okolnosti vzniku (študenti čoby štáb, nakrúcanie v režisérovom byte s polovicou jeho rodiny), tak ešte väčší rešpekt. Niektoré motívy totálne nedotiahnuté, ale úprimne, čo v živote doťahujeme na 100%? A najmä v tom, čo prispieva k dokonalému rodinnému šťastiu?
Božské (2016)
Oulaya Amamra je hviezdou budúcnosti, hodne mi pripomenula / pripomína Aliciu Vikander. Perfektne natočené, obdiv keďže ide o debut, akurát by som ubral....niekedy je menej viacej (a to nielen keď plávaš vo vode vriacej) :-)))) - tanečné výstupy, akokoľvek efektné, utlmovali vo mne prežitok, silu, naliehavosť.
Paterson (2016)
"Ahááááááá...". Uťunťaný zážitok. Jednoducho JJ.
Dobrá manželka (2016)
Konflikt postavený na veľmi nedbalo schovanej videokazete? Hm, aké naivné. Škoda. Mirjana Karanović by totiž utiahla oveľa viac.
Toni Erdmann (2016)
po 13 rokoch v korporáte a čerstvo v dobrovoľnej výpovedi ma nemohol žiaden film, celkom na záver kviff, zasiahnuť viac. Ani chvíľa zbytočná, presné, úderné, smutné, neuveriteľne smutné (pre tých, čo aspoň chvíľu takto žili) a paradoxne, vtipné zároveň. Ako zabíjame seba, seba v sebe, navzájom, ako zabúdame na tých, čo nám dali dobré základy. Ako čumíme do mobilov, miesto toho, aby sme sa zhovárali, ako devastujeme prežívanie. Takmer celú dobu som pozeral s otvorenou hubou. Kto pozná mojich posledných pár rokov takto detailne? Sandra Hüller - geniálne. Za mňa jediné - zbytočných posledných 5 minút, monológ pre nepozorných. Takto si každopádne predstavujem moderný európsky film!
Hon na pačlověky (2016)
....to bola konejšivá pesnička a konejšivá klobáska....TO BOLO TEDA NIEČO....naivné, kvázi prvoplánové umenie, ktoré buď dáte absolútne alebo ani trocha....ja som sa zabával....paradoxne, akonáhle začal "hon", trošku sa stratilo tempo...každopádne, neodolateľné obsadenie, Ricky a Rima Te Wiata čoby Bella !! A geniálny koment JFL !!
Spovede (2016)
Keď charizma nestačí...alias hoc Toni Servillo je najviac a väčšinou stačí, keď len chodí, viac ma Andóova internacionálna moralita s európskymi super * * nezasiahla. Nicola Piovani rozoznateľný od prvých tónov (maestro).
Zmatené dny (2016)
...jednoznačne najviac opúštaný film 51.kviff...a šiel som i ja, po necelej hodine, takže objektívne neohodnotiteľné. Zlaté reťaze, Adidas teplákovky, plechovice coca-coly a blá blá blá....
Arabela (1980) (seriál)
Macourek a Vorlíček, nekecajte, nepresvedčíte ma ani náhodou, že nebola žiadna trávička, keď ste Arabelu písali.