Recenzie (18)
60 minut (2024)
příjemné překvapení
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
hrozná nuda, úplně zbytečný počin
Nech svět světem (2023)
příliš mnoho minut a příliš málo logiky
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
odpad ve všem - scénář, "herci",...
Zabiják (2023)
zdlouhavá nuda
Vyproštění 2 (2023)
Nesmyslná oddychovka - čekal jsem od toho asi moc, ale 100 x zmrzačenej hrdina si dá pár týdnů kliků a sekání dřeva a je připravený se držet prostřelenou rukou za rám a v 2. držet 50 kilovou superženu ... atd . hezký ale blbý a opravdu málocoz toho uvěřitelný
Rod Draka - Pán přílivů (2022) (epizóda)
Celou řadu čekám , co se bude dít, až jsem v půlce tohoto dílu usnul. Je to taková fantasy ordinace v růžové zahradě bez řádné dějové linky.
La brea (2021) (seriál)
Za mně fajn oddechovka, slabší triky, ale fajn děj i zápletky, které pobaví.
Super (2010)
příjemné překvapení
Touha po odvetě (2022)
ztráta času