Recenzie (104)
Sahara (2005)
Grand Theft Auto Africa
Planéta bez ľudí (2009) (seriál)
Bohužel jsem se z toho necítil nijak valně obohacen, to že za 200 let selže železo-betonová konstrukce mrakodrapu bez údržby mi bylo jasný už před prvním dílem ... zjevně cíleno jen americkému divákovi ... škoda. Můj verdikt: Zbytečné
Mučedníci (2008)
Velmi nepříjemné na pohled, a to nemyslím jen mlácení do Morjany Alaoui, a plné nesympatických nebo fanatických magorů. A to celé s poselstvím "radši spáchejte sebevraždu". ...why?
Elitní zabijaci (2011)
Film bych přirovnal k dobře vyčištěné zbrani s osvědčenou municí, ale Dannyho lovestory byl nemístně nasazený tlumič :/
Extra život (1997)
Líbilo se mi jak to bylo zvláštní, cáklé. Tady Gabriel, dejte mi Boha...
Agentka bez minulosti (2010) (seriál)
Zklamání, nuda. První americkej seriál kde hrdinka jezdí v hnusně červeným golfu :D (Německym autě)
Bermudský trojuholník (1996) (TV film)
Mysteriózního tam není zhola nic a k Bermuskýmu trojúhelníku to má asi tak blízko jako kdejaký kruh. Taková rodinná slátanina se měla jmenovat spíš jen Idylická dovča na neoběvenym ostrově :/
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Zbožňuju ten nápad, kameru a soundtrack, ale vulgarit a úchylností je tam na mě až příliš. škoda
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Přiznám se, že seriál jsem flákal, ale vzhledem k dějové posloupnosti to není problém (doženu to). Samotný film je prostě výborný. Hlavně díky panu Krobotovy, který mimochodem pochází z vesnice kde bydlím (a bohužel trenéra tu nedělal). Ale tak díky výbornému scénáři a hláškám.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Vadilo mi pokulhávání logiky a taky že scénář nic extra, ale to vše se dalo čekat. Na druhou stranu, zlobr s palicí a celkově efekty byly parádní