Recenzie (103)
Týždeň bez záväzkov (2011)
Soundtrack dobrý, ale jinak prostě děs. zasmál jsem se jednou a to asi v 99. minutě. Proč si stále čatěji američani myslí, že jen demence je srandovní ??
Johnny English (2003)
Bohužel jen průměr, chvílemi trapné a někdy zase brilantní. Vyzdvihl bych především všechny scény s pečetními prsteny a Natalii. A také velikánské plus za "teorii trilkujících šamanů Guatemalské delty".
Vláda ohňa (2002)
Draci za 100%, atmosféra 60%, Christian za 50% a ostatní stálo za prd
Planéta Zem zhora (2006) (seriál)
Nemám co dodat, Enšpígl naprosto vystihl.
Stormbreaker (2006)
Celých 83 minut jsem čekal odkud vyskočí strýček Ian, nevyskočil :(
eXistenZ (1999)
Slabší scénář ale velmi se mi líbily herecké výkony a některé hlášky "Tohle jsem našel v polífce, a MOC mě to rozčílilo!"
Horké léto (2009) (TV film)
Do komedie to má celkem daleko. Jsem chudší o 90 minut, a o co jsem bohatší ?
Con Air (1997)
Kam se na tohle hrabou ty dnešní americký filmy. ...a tohle? To je kámen.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
* za ty krásné západy slunce v 13té a 45té. Zbylých 89 minut radím přetočit
Umění lhát (2009)
,, Když zemřete, máte zmrzlinu zdarma."