Recenzie (103)
Marvels (2023)
Hvězda za white tanktop
Zaklínač: Pokrevní pouto - O snění, smělosti a skutcích ze zoufalství (2022) (epizóda)
Eredin Bréacc Glas je 65ti kilovej gay :D .. a dost. končím s Netflixem
Pán prstenů: Prsteny moci - Odchody (2022) (epizóda)
Vizuál a hudba super, ale připadá mi to tak roztahaný že jsem během tohoto dílu vyluxoval, a vůbec mi nevadilo že ukrojím 10 minut dialogů :/
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
press pause for wallpaper
Infinite: Nekoneční (2021)
Hned mě napadlo jak super by tohle mohl být seriál. Co série to jiná těla ale stejné duše s obrovským potenciálem na kombinace předchozích vzpomínek. Takhle to ale je jen další tragická jednohubka kde AM Vantage projede zdí věznice a vyjede nepoškrábaný, bomby mají časovače a červený diody a každý po zuby ozbrojený člen ochranky antagonisty je nebezpečný asi jako plastový příborový nůž.
Papírový dům (Netflix verze) - Technické KO (2020) (epizóda)
Na chvíli jsme se ze seriálu o terminátorovi vrátili i k loupeži. Nelogická rozhodnutí a přestřelky kuličkovkama to hrozně srážej
Půjčovna masa (2018) (seriál)
...ta kamera ♥ . doporučuji S2 nesledovat.
Community - Cooperative Polygraphy (2014) (epizóda)
"I can't believe Pierce would believe we would kill him. Yeah, what a waste of murder... he was like... 79?"
CO / KDYBY - Co teď (2019) (epizóda)
Strašně se to vleče a obě vedlejší dějové linky mě vůbec nechytly.
Top Gear (2016) (relácia)
Hodně mi tu chybí rozdělaní na série, protože rozdíly mezi první, druhou a dalšími jsou enormní. Naštěstí je vývoj pozitivní :)