Recenzie (444)
Muž bez tieňa 2 (2006)
Odvar prvního dílu...za závěrečnou scénu a pá drobných pousmání během filmu dávám dvě hvězdy,každopádně žasnu nad tím jak dopadl Christian Slater...dříve obsazovaný herec a teď štěk ve video filmu...chjo.
Timecop 2 (2003)
Docela dobré pokoukání...až na toho číňana(neherec)se mi tento film libil,akční scény a docela i příběh...škoda jen že tu nebylo vice vidět dobové rozdíly.Snad až na "divoký západ" to bylo všechno moc nedodělané.Jednička byla holt lepší,ale dívat se na to dalo.
Terminátor: Príbeh Sáry Connorovej (2008) (seriál)
Hodnotím po prvním díle a tak to nemusí zrovna odpovídat skutečné kvalitě nebo nekvalitě později,ale jsem odmalička velkej fanda Terminatora a proto i když mě trochu uráží představa terminátora jako holky odvedle tak se mě tohle nové pojetí a návaznost na druhý díl série dost libil...jdu stahovat další díl.
Goyove prízraky (2006)
Tenhle film mě příjemně potěšil, asi čtvrt roku jsem ho pořád odkládal a teď po jeho shlédnutí se divím že jsem to neudělal dříve .Dost dobré herecké obsazení v čele se skvělým Javierem Bardemem, který byl podle mě opravdu přesvědčivý, i když v podání Miloše Formana mě připadala jeho postava jako typicky český člověk (nechutný)...režie průměr, protože nevydýchávám několik stupidně zbytečných scén typu: hrající Španělský král na housle. Herci pět, režie tři...filmu teda dávám za čtyři. Ps:zajimavá hudba s napady..což už dnes dost chybí. Po dvanácti letech nasledováno znovu a hodnocení změněno na právoplatných 5*