Recenzie (762)
Napoleon (2023)
Zaujímavý kus histórie. Bolo tam niekoľko chýb... Aspoň ten nos Sfingy mohli vyriešiť. Akosi to urobili tak jemne, aby neukázali jeho zle stránky. Boje boli autentické,strategia tiež, no vzťahové veci moc nie a tie ho formovali. Takže z tejto stránky bolo zamlcane. Ale celkovo dobrý film
Loki - Lámanie Brada (2023) (epizóda)
Až toľko ľudskosti som nečakal od Lokiho...
Loki - Ouroboros (2023) (epizóda)
Nové postavy, staré problémy. A vlastne aj nové problémy.
Loki - Na večné časy. Navždy. (2021) (epizóda)
Reštart na koniec. Epický bozk a fail. Co bude ďalej?
Loki - Cesta do tajomna (2021) (epizóda)
Zaujímavý koniec, ale pokiaľ sme sa k tomu preniesli, tak celý diel bol akýsi nemastny a neslany. Hviezdy dávam za Marvel, Loki, moje nadšenie a zaver dielu
Loki - Narušenie nexusu (2021) (epizóda)
A príbeh pokračuje. Akosi napätie klesá a stáva sa z toho priemerný nejaký obyčajný seriál. Nastáva degradacia hodnoty, ktorú kedysi Marvel predstavoval
For All Mankind - Rozdelený dom (2023) (epizóda)
Na začiatku bol problém medzi rusmi, ktorí sa pobili a vzhľadom na debilnu ruzzku politickú situáciu sa všetko posralo. A na konci so šťastným americkym koncom dali všetko do poriadku
For All Mankind - Medvedie objatie (2023) (epizóda)
Celé to je veľmi pomalé a vláčne. Ruský systém sa nezmenil, amerika ma trávu a Severná Kórea ide chce do vesmíru manželku - na diely?
Tvorca (2023)
Zaujímavé podanie zivota ludi v spojení s AI. Možná budúcnosť? Citové prepojenie s robotmi je zaujímavé, nie nemožné. Samozrejme epicky koniec.
Mastičkář (2023)
Pekný a kľudný film. Laska a intrigy v prostredi, kedy boli casy este nespravodlive