Recenzie (256)
Renfield (2023)
Nicolas Cage hraje roli, která mu docela sedne. Asi proto je snesitelnej. Příjemná jednohubka na sobotní večer.
Upír v rodině (2023)
Dost to připomíná uřvané americké rádobykomedie. Kdyby se tvůrci nesnažili jim přiblížit, mohlo jít o slušnou komedii. Takhle to je tak na 40%.
The Orville - Paradox smrteľnosti (2022) (epizóda)
Hodně křečovitá kopie ..
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Plusy - Lepší výprava než v první sérii. // Mínusy - Občas ten děj vůbec nedává smysl. Scénáristi jsou asi víc sjetý, než Ovčáček ..
Alien: Harvest (2019)
Velmi pěkně zpracované, ale jinak recyklace všeho již viděného.
Love, Death & Robots - Dobrý lov (2019) (epizóda)
Pro milovníky steampunku a čínské mytologie to je asi zajímavá jednohubka. Pro všechny ostatní docela bída ..
Love, Death & Robots - Měňavci (2019) (epizóda)
Velmi solidně zpracovaný kraťas z Afghanistánu. Snad se dočkáme dalšího pokračování, téma je to zajímavé.
Premiér (2019) (seriál)
Vím, že bych neměl hodnotit po dvou minutách sledování, ale víc shlédnout nedokážu. Tohle je naprostej, totální, ultimátní sh*t!
Zaklínač (2019) (seriál)
Levná výprava, příšerné kostýmy, Cavill je na Geralta naprosto nevhodnej ..
Pozor na oči! (2018)
První půlka filmu je skvělá, ale ve druhé tomu dojde dech .. asi tak.