Recenzie (2 597)
Husiti (2013)
Někdo se tu posměšně vyjádřil k Pavlu Koutskému - prý řekl, že v tomto filmečku lže míň než Otakar Vávra. A není to pravda, sakra?
Open Road (2009)
Jednoduchý, fádní příběh by bez té plejády skvělých herců dostal max 1 bodík...
Cestujúci v daždi (1970)
Skvělý Bronson a krásná Jobertová asistují u těžkopádného až zmateného scénáře...
Svět podle Putina (2017) (seriál)
Po prvním díle se zdá, že Stoneovi regulérně jeblo....počkám ještě na jeden a pak se rozhodnu, zda dám jeden bodík a nebo rovnou odpad...výstižný komentář - Petr1Angelov..........Tak jo...hned začátek 2 dílu mne utvrdil v tom, že sledovat dále tu monotónnost až servilitu rozhovorů nemá vůbec význam. Je k zamyšlení, kde se bere ta fascinace západních salónních levičáků a některých intelektuálů všelijakými bizarními satrapy, kterým by nejlépe slušela klec u mezinárodního soudního tribunálu v Haagu. Ale jo - bodík za místa, kam se normální člověk jen tak nepodívá...
Drahí zatratení priatelia (1994)
Ne ne ne. Filmům s Villaggiem nepřidu na chuť asi nikdy...
Děs v prádelně (1995)
Slibně vtipný příběh s bizarním Englundem v hlavní roli záporáka bohužel natočen v docela nudném stylu...škoda.
Osie hniezdo (2002)
Povedená béčkovka, kde především potěšily rozšláplé gule hlavního záporáka. Samozřejmě - není nutné si lámat hlavu s nějakou logikou. Divokou noční přestřelku, byť na okraji města v průmyslové zóně by těžko někdo přehlédl a opět nefungovaly mobily...
Chlapi z karavanov (2006)
Úletová záležitost připomínající některé filmy Kevina Smithe.
Ja, Frankenstein (2014)
Vcelku průměrná akční jízda s mým oblíbencem Billem Nighym. Na Aarona, Mirandu a Yvonne se také dobře dívá a tak jeden odpustí i všelijaké kopance ve scénáři apod...
Tridsať prípadov majora Zemana - Mimikry – 1972 (1979) (epizóda)
Velice sprostý, prolhaný a denunciační díl...