Recenzie (108)
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
jeeeziš, toto čo bolo za inšpirátorskú chuťovku :D fest som mal problém to dopozerať :D
Nič (2022)
Romantika.
Menu (2022)
Raritka. 😀
Hellraiser (2022)
Prvá polovica výborná mysteriózna zábava za 5*, finále za 1*.
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
Wow! Po trojke som toto vôbec nečakal. Fakt bolo vidno ten rozpočet a scenár bol fakt skvelý. Sfúkol som to za dva dni.
Predátor: Korisť (2022)
Wow. Je toto normálne, že na toto sme čakali 20 rokov? Začiatok úžasný, to pomalé tempo, čas venovaný postavám. Jednoduché a tak krásne. Neverím, že som sa dočkal toho momentu, že som nadšený z predátora. Super.
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Prvá polovica absolútne famózna. Skvelá atmosféra, prostredie, celé to objavovanie bolo úplne perfektné. Grace Mckenna bola úplne pecková. Druhá polka už digitálna ale nepokazila mi dojem lebo akosi som to tak čakal.
Geissenovci - Ťažký život milionárov (2011) (relácia)
Videné nútene v čakárni u lekára. Čisté dno. 😃😃
Euforie - Série 2 (2022) (séria)
Klenot súčasnej doby.
Je to dort? (2022) (relácia)
Milujem koláče. 😃😃