Obľúbení režiséri (10)
zďaleka som ešte nevidela celú jeho filmografiu, ale žiaden jeho film ma ešte nesklamal, práve naopak
Kusturicov tragikomický náhľad na život je unikátny, zábavný i hodný premýšľania
sústredený a pedantický štýl, niekedy bizarný obsah, no na jeho filmy sa nezabúda
Mel Brooks
Najlepšie filmy:
Nemý film (1976)
Mladý Frankenstein (1974)
Vesmírne gule (1987)
fantasticky pracuje s atmosférou
za špecifický éterický rukopis a Anglického pacienta :-)
James Cameron
Najlepšie filmy:
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Votrelec 2 (1986)
Terminátor (1984)
Steven Spielberg
Najlepšie filmy:
Schindlerov zoznam (1993)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Bažanti, Funés či Prehnití - staré francúzske komédie dnes už nikto nenahradí :-)
Joel Coen
Najlepšie filmy:
Fargo (1996)
Big Lebowski (1998)
Muž, ktorý nebol (2001)