Recenzie (88)
Sedem (1995)
Ty pičo to je skvělý kámo
Hra (1997)
Proste libustka
Vyproštění 2 (2023)
Pecka. Lepsi nez jednicka urcite. Fascinuje me, jak naky filmy (tohle nebo treba Children of men) udelaj proste fakt hrozne moc muziky za tretinovej budget nez treba Grey Man. Ten one take je masakr a bitka na vezenskym place je lahudka. Tesim se na trojku
610 metrů nad zemí (2022)
Brutal. Kdyz pomines to, ze je to samozrejme pritazeny za usi (stejne jako vsechny filmy), tak to funguje jak svine. Takhle napjatej jsem byl naposled snad u Prison Braku
Uncharted (2022)
Jako kdyz odmyslite, ze to nedava smysl a dialogy jsou priserny, tak je akce celkem zabavna. Ale jako tvl vubec to nedava smysl. Sracka. Jako Gangster Squad.
Na západní frontě klid (2022)
Libofka
Jan Žižka (2022)
Dal bych 4, ale kdyz ctu vase komenty a hodnoceni tak davama na truc 5. Rikejte si, co chcete. Jakl to dokazal. Doporucuju jit na film jako clovek, co se jde podivat na film. Ne jako historik nebo hledac chyb. Fuck off zapskly neprejicny zmrdi.
The Gray Man (2022)
Je to tak 3,5 za me. Na to ze je to je Netflix, je to dobry :) Potesila Praha. Dronovky me az tak moc nesraly. Bejt gosling musi bejt super. On proste nehejbe xichtem poslednich 10 let. Zadny vykyvy emoci v zadnym filmu. No co, kouka se na nej dobre. A videt kapitana ameriku v zaporny roli? To jsem necekal; ze bude fungovat, ale nejak to slo. Scenar kazdopadne plochej a bez hloubky, ale to minu takovyho filmu neva. Na extraction to nema
Vreskot (1996)
Uz chapu, proc to melo takovej uspech. Je to totiz vazne chytry. Dela si to srandu samo ze sebe, ale pritom to neni komedie. Libovej strih a i nejakej ten gore trosku. To je proste potreba. Jde videt, ze Craven umi bejt zlej (viz zacatek). Vydal jsem se na dlouhou cestu k k shlidnuti vsech velkejch slasheru a tenhle je zatim nejlepsi. (Jdu od novejsich dozadu).
Piatok trinásteho (2009)
Totalni bezducha sracka. Je to ale pekne natoceny a je tam velkej duraz na kozy. Ocenuju vrazdu serfarky, kdy diky killu ukaze kozy, ktery kazdej premejslel, jestli jeste znova poradne uvidi. Jinak je tam snad vsechno spatne.