Recenzie (145)
Doba ľadová 3 (2009)
Paráda. Slabší než jednička, ale o hodně silnější než dvojka. 85 %
Odyssea (1986)
Na tohle jsem byl se školou ve filmovém klubu, a musím konstatovat, že to byl kvalitně strávený čas
Iron Maiden: Rock in Rio (2002) (koncert)
IRON MAIDEN jsou best
Metallica: Some kind of monster (2004)
METALLICA RULES
Karcoolka - Skutočný príbeh o Červenej čiapočke (2005)
Kozel je nejlepší :D
Za plotom (2006)
Dalo se to,ale oproti Době ledové bída
Nabiť a zabiť (2006)
Dobrý
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Good
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Průměr...sranda....částečně trapné
Rýchlo a zbesilo 2 (2003)
Slabý, hoooodně slabý