Recenzie (58)
Pod horou (1982) (seriál)
U tohohle jsem se v detstvi opravdu seriozne bal.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
U dnesni mladeze to stezi uspeje, ale pro ty, kterym bylo v dobe vysilani okolo 10 let pomalu kultovni vec. Umocneno euforii ze vseho novyho po revoluci. Kdyz startovala Nova, tak sem cumel jak rak. Nyni bych ji nejradeji vyplenil :)
Muž z Londýna (1974)
Trochu se to rozjede zhruba v pulce filmu a to je dle meho docela pozde. Zachranuji to jen herci v cele se Sovakem, Libickem a Lipskym.
Poste restante (2009) (seriál)
Hvezda za vybornyho Oldu Navratila a Vladu Javorskyho.
To neznáte Hadimršku (1931)
Ty muj Tondo kolenatej! Ale ta Angora, ta zhebne pod mejma rukama. Bravo Mitzi, bravo. Jo, driv bejvaly bijaky...
Bruno (2009)
Cekal jsem rozhodne vic, hodne uchylnej snimek. Na Borata to samozrejme nema ani omylem. Cely se to tahne v krapet perverznim duchu, viz oralni uspokojovani ducha Milliho z Milli Vanilli, ne ze by mi to vadilo :D
Diskopríbeh (1987)
Hrusinsky s Potmesilem, soundtrack Michala Davida, perverzni obleceni a bizarni ucesy + trocha nostalgie = 3 hvezdy :)
Gynekologie 2 (2007) (seriál)
Zatimco se loupes... To si zpivaj decka z kozniho co? :D Az na par slabsich dilu vcelku vydareny projekt, ktery ne kazdeho oslovi. Chce to trosku rozvinutejsi smysl pro humor. Vynikajici Nebrensky, Marek Daniel a Ctvrtnicek.
Jeden blbec na večeru (1998)
Pri prvnim shlednutim jsem malem praskl smichy :D
Klub sráčov (2000)
Musim dat 4 stars, 1 z nostalgie,2 za lejno vplujici do ust, 3 za music a 4 za Paula Bulvu :D