Recenzie (39)
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (séria)
Tpč to bylo hovno
Divoké vlny 2 (2017)
to je ale píčovina :) Animace nebudu radši komentovat...
The Last of Us (2023) (seriál)
přeceněná sračka, plesnivý brambor ( Bella Ramsey ) utíká před houbovou hlavou, skončil jsem u 7. dílu, lgbt všude, bílá manželka od Tommyho je nakonec černoška, na sílu to rvou lidem, z HBO se stává Netflus. Jediný, kdo tuhle vyhajpovanou sračku zachraňuje je ''Pedro Pascal''. Jsem zvědavý, jaké hodnocení bude mít druhá sezóna bez hlavního protagonisty...
Lakomec (1980)
not great, not terrible. S českým dabingem to je pain af, ale na maturitu stačí
Skrotenie zlej ženy (1967)
Petruchio je hodně based, hezká adaptace.
The Last of Us - Napospas (2023) (epizóda)
ok, tady už to opravdu stačí, nehodlám se dále dívat :D ....
The Last of Us - Rodina (2023) (epizóda)
Samozřejmě, že musí změnit rasu Tommyho manželky, už mě to reálně sere… samozřejmě kdyby to bylo naopak ( černoška z původní předlohy změnit na bělosku v seriálu ) to by se všichni soft dementi mohli posrat
Kocúr v čižmách: Posledné želanie (2022)
Překvapivě mnohem lepší, než první díl. Ze začátku jsem byl z animace zklamaný, jelikož mi přišlo, že se to do světa Shreka moc nehodí, ale nakonec je to dobré, asi se mi ten styl úplně nelíbí, ale přijímám to. Postavy jsou zde zakomponovány opravdu skvěle, humor je i pro dospělé, opravdu bomba, nečekal bych toto v dnešní době...
Láska nebeská (2003)
v té době byla ještě Velká Británie normální :) ...
Rozmarné léto (1967)
Totální kundovina, 3 totální trosky simpí jednu nevěrnou pizdu, která by roztáhla nohy i smradlavému bezdomovci. Příběh úplná nuda, major mluví tak spisovně a tváří se tak chytře, až mě to sere. Jednu hvězdu dávám za zfilmování tohoto jebnutého příběhu, jelikož knihu číst nehodlám ( píšu na to z cje ).