Recenzie (391)
Stalker (1979)
Tak nejak clovek stoji pred skutecnosti jestli film pochopil nebo ne. No ja teda ne ale zato jsem mozna z toho mel vetsi zazitek. To byl snad jediny film, kde jsem vubec ale vubec nevedel jestli je opravdu nejake nadprirozeno nebo je to vse v myslich ostatnich.
Milenci a vrahovia (2004)
Tento film mne sedl svym vybornym nametem a jeste do podporili Adamovska s Langmajerem, bohuzel zpracovani hodne pokulhava, coz hodne ubira filmu kvalitu zato hudba sedi. Proste typicky ceske postavy. a taky rceni :"Historie se opakuje"
Krysař (2003)
Jedine co je na tom filmu dobre jsou Landovy pisnicky a dabel Dobry ale jinak vubec nic. Sice to byl rekord ale snad nejaky amater by to mohl natocit lepe na digitalni kameru, s lepsim pribehem a herci. Jeste ze to mam jen hodinu. Jedina vyhoda.
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Vahal jsem ale za ty cerne bratry a jejich hlasky proste musim dat 3*. Dobry vykon Carreyho ale jinac nic. Jo a kdy to bylo o pul hodky kratsi mozna by to udelalo vetsi dojem.
Po západe slnka (2004)
Uplne se podarilo obsadit kvalitni herce ale zato scenar chybel, aby ukazali co umi. Jinak kde nic tu nic sem tam vtipne sceny, ale oddechovka to byla. Divat se na Salmu Hayek neni vubec spatne a jeste kdyz vas pobavi dvojka Harrelson-Brosnan na jachte a pak v posteli, tak se da prezit zbytek.
Harvie Krumpet (2003)
Dokonaly kratky filmecek o zivote, FAKTECH a jednom mentalne zaostalem muzi. Uzasne zpracovani, pekna plastelinova animace a sarkasticky vypraveny pribeh.
Kung-fu mela (2004)
Hodne jsem vahal mezi 3 nebo 2 * ale zase mne to tak nevzalo, velmi zamotana komedie, ze zacatku porad cekate kdy se to rozjede a ono nic. Zmatene bez poradneho deje a ftipnych scen. Chvilemi to bylo trapne nez ftipne.
Kamoši (2003)
Moc velmi dobry mix zabavne komedie a dramatu. Moc dobre zpracovany namet, jestli ma kariera prednost pred kamarady a muzu se jim ublizovat i kdyz to tak nemyslite hlavne nechcete, pak najedou se v tom vezete a uz nejde zastavit rozjety vlak. Otrepane tema ale jak uz jsem psal bravurne ztvarnene a propracovane.
Ľúbi ma, neľúbi ma (2002)
Poutavy film s neobvyklym dejem a originalnim vyresenim casoveho posunu, coz dodava snimku chytlavost. Velmi dobry scenar.
Bridget Jonesová: S rozumom v koncoch (2004)
Ve srovnani s prvni dilem je toto odpad bez poradneho deje slepeny jen z ftipu (tak 3 sou oprvdu povede) tot vse