Recenzie (164)
Sestřičky noční můry (1988)
Vraj že horror hahaa
11. září: Ten den v Americe (2021) (seriál)
Žiadna politická alebo konšpiračná propaganda ale len pohľad bežných ľudí ktorý tam vtedy boli opisujúcich svoje bolestivé zážitky. Tie doplňujú veľmi silné autentické zábery plné smrti a beznádeje pri ktorých až zamrazí. Veľmi depresívna záležitosť...toto si tak skoro už nepustím.
Drag (1993)
Mark Pavia je veľmi nedocenený režisér aj keď verím že dôvodom je čisto iba to že veľa toho za posledných 30 rokov nenatočil. Bolo zaujímavé pozrieť projekt ktorý nasledne viedol k jeho najaťiu na natočenie už kultového Nočného Letca. Kinga to iste zaujalo mňa teda moc nie a to som jeho fanúšik. Inač musím podotknúť že tento film dal aj zrod kameramanskej elite Mauro Fiore.
Chatova zem (1972)
Strašne drsný ,vymakaný a po celý film kamenne tváriaci sa Bronson v roli tichého indiána Chata. Ten za celý film prenesie len pár slov a aj to len mrmlá nejaké tie indiánske zaklínadlá z náreku. Viac filmu ani netrebalo ,je charizma doslova všetko nesie. Prekvapilo vyobrazenie brutality magorov v scéne s palením.
Dostavník (1986) (TV film)
Veľmi pohodová westernová TV záležitosť s country legendami zoskupenia Highwaymen. Celé to nesú veľmi dobré dialógy.
Biela smršť (1996)
Ridley Scott spravil obrovskú chybu že odmietol soundtrack Vangelisa ktorý bol zložený pre tento film (neskôr vydaný ako album Oceanic). Ináč veľmi pekne natočený film.
Proroctví (1979)
Herci a príroda uplne vpoho lenže sa akosi neviem rozhodnúť či na tom boli horšie úplne nezvládnuté efekty monštra, alebo kásting Assanteho za indiána...Slabé 3.
Bitka pri Viedni: 11. september 1683 (2012)
Veľmi silný námet a slušné obsadenie lenže na tak moc ambiciózny projekt moc malí rozpočet.
Nicota (2016)
Aká si pocta kultovým hororom z 80tich rokov. Čo mi aj tak trochu vadí keďže niektoré scény/ nápady doslova duplikuje. Je vtom všetko možné, Votrelečia scéna, monštrum podobné The Thing, naháňačka snim ako z Hellraiser 2, kultisti a portál ako z Vládcu temnot a koniec z Fulciho Beyond. Natočené na veľmi vysokej urovni keďže si vezmeme že celý projekt bol financovaný cez crowdfunding. Vyberalo sa to zaujímavým smerom ale mám pocit že to malo ísť po svojom a nie sa násilne držať ako pocta starším filmom ktoré sa už proste spraviť lepšie nedajú a celé tomu dodávajú pocit neoriginality. Bolo by záujmové vidieť dvojku ktorá by pokračovala tam kde tento film skončil potenciál to určite má.
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Celkom slušne natočený slasher ktorý zhadzuje strašne nesypatická hnusná hlavná postava ,a trápna WTF lesbická romanca a celé to je veľmi rozťahané.