Recenzie (137)
U Zlatej rukavičky (2019)
Frustrovaní ožralcové a spodiny všech spodin, kde ovšem vysoko nade (pod?) všemi vyčnívá Vožralec Fritz Honka. Syrově autentický počin o nechutném vrahovi v nechutném prostředí, kterému vlastně není, co vytknout. Filmařsky téměř bezchybné.
Pozadí událostí (2022) (seriál)
Tohle se opravdu nepovedlo. Panu Havelkovi s paní Issovou se upřímně divím, že do toho šli. Pelmel zbylých herců druhé až třetí kategorie spíše odpovídají záměrům a kvalitě projektu.
GEN - Galerie elity národa (1993) (seriál)
Devadesátkový závan prvního elitářství. Možná stálo za to natočit i deGEN, kde by množinu protagonistů tvořili vejpitci ze čtvrté cenové. Vzorek by mohl být odebrán například v nálevně u autobusáku v Třebíči. Aby kast(r)ovaní bylo v kompletu. To by byly alespoň příběhy :-)
Posledné preteky (2022)
O něco slabší než Ťopek, holt Hádek není Neužil. Ale táhnou to tam i jiní, třebas Oldik Kaiserů anebo i ten Adamczyk.
Zátopek (2021)
A ono to jde. Natočit ve skromných podmínkách poctivý, neodfláknutý kus skvělé filmařiny. Václav Neužil v topu.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Ten strým je prostě lepší. Dlouhá stopáž na ty jejich skeče má až chorobný účinek.
Štěstí (2005)
Česká povedená rodinná taškařice, kde si každý (až na Foxe) snaží urvat něco pro sebe. Na tuzemskou výrobu celkem povedený počin, nemůžu si ale pomoci, jen další z mnoha.
Odmäk (2022) (seriál)
Tak tohle se fakt nepovedlo. Předvídatelný guláš hraný na efekt.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Na první dobrou celkem laciná pitchovina, na druhý pokus už docela koukatelné. Jedna hvězda navíc za nekorektní humor, to se v dnešní době nenosí.
Mäsiari (2003)
Chutná domácí zabijačka. Originální, skvěle odehrané. Je libo řízečky?