Recenzie (137)
Metóda Markovič: Hojer - Možnosť liečby (2024) (epizóda)
Na voyo až nadpozemsky kvalitní
Waterloo po česku (2002)
Skvostný Krampol v bombastickém retro kabátu. Guilty pleasure jako kráva.
Zlatá reneta (1965)
Mistrovská kamera, skvělá výprava, bezvadné převedení námětu.
Napoleon (2023)
Opulentní biják jak hovado. Konečně zase nějaký masterpiece, kde se nešetřilo každým centem. Minutu od minuty lepší, ještě lepší a nejlepší. A ani nevadí, že už to nejelo z ulozto.
Veronika (1985)
Kterak naivní blbka k neštěstí přišla. Na pozadí národních obrozenců a boje o český jazyk se odehrává audiovizuálně pěkně zpracované psychologické drama o Boženě Němcové, jejího (nabíjecího) ansámblu. Zvláště vynikala mladá paní Veronika, ta, pokud, skutečně existovala, byla privilegovaným laureátem státní (císařské) ceny za blbost.
L'ennui (1998)
Vyfičená (a nafičená) "dáma" se tahá s duševním (o proti ní) gigantem - profesůrkem od vedle. Ta svůj intelektuální propad dohání rozmnožovacími schopnosti, kterými profousovi zamotá hlavu. Zatímco on si myslí, že ho přitahuje nějaký její neexistující intelekt, realita je jiná, prostě ji jen má šikovnou. Jak to asi může dopadnout?
Nahota na prodej (1993)
Tak tohle byl film jako víno. Jen postupem času lze náležitě docenit, jak věrohodná reálie počátku devadesátek vznikla.
Zmiznutá (2017)
Ten základ a potenciál to určitě má, ale provedení, herecké výkony, střihy, atmosféra... To je slabota.
Josef Fritzl: Příběh zrůdy (2009) (TV film)
Miláček k pohledání již od pohledu. Ona celá ta rakouská komunita, v místě, kde se ta zvěrstva děla, se od Jožky moc nelišila. To si člověk říká wtf.
Únos Natasche Kampuschovej (2013)
Filmařsky průměrné dílko o jednom chlípným bauerovi.