Recenzie (31)
Dobytí severního pólu (2006) (divadelný záznam)
"Kapitola čtrnáctá: Frištenský simuluje zánět slepého střeva, Kapitola patnáctá: zdařilá operace"
Červíčkovia (2009) (seriál)
Odkdy kos kráká? Nepleťte děcka.
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizóda)
Jedna hvězdička za pohlednou Ferencovou, zbytek bolel, nepochopil jsem, co tam dělal Xindl.
Metanol (2018) (TV film)
Pěkné drama
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
Na komiksy nedám dopustit, ale toto s komiksem nemá nic společného, humor nulový, ztřeštěnost leda pro děcka.
Černí Češi (2022)
Velmi zajímavý dokument
Navajo Joe (1966)
Velmi špatný western, postavám jsem nevěřil, hlavní hrdina mi nesedl, dialogy slabé, scény velmi nelogické, jen ústřední melodie se mi líbila
Zázraky přírody (2009) (relácia)
o přírodě se toho člověk moc nedozví, to se spíš dozví, který pozvaný host měl problémy s matikou nebo se počůrával ve školce.
Spieva celá rodina (1975) (relácia)
V popisu pořadu je chyba. Družstvo bylo čtyřčlenné, ale pouze ze tří generací.
Volanie divočiny (2020)
Pohádka, kde si lidé povídají s počítačovým psem, co dělá jako by byl člověk a předvádí neskutečné kousky. Prostě nadpes.